Warning: fopen(/homepages/3/d333453488/htdocs/app333456497/wp-content/plugins/posts-by-tag/../../../image.php): failed to open stream: Permission denied in /homepages/3/d333453488/htdocs/app333456497/wp-content/plugins/posts-by-tag/posts-by-tag.php on line 33

Warning: fwrite() expects parameter 1 to be resource, bool given in /homepages/3/d333453488/htdocs/app333456497/wp-content/plugins/posts-by-tag/posts-by-tag.php on line 34

Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, bool given in /homepages/3/d333453488/htdocs/app333456497/wp-content/plugins/posts-by-tag/posts-by-tag.php on line 35
Click&Come – Albert Soldevila

Click&Come

Date:29 Nov, 2015

Click&Come

click&come

Click & Come és una empresa innovadora de software i serveis que treballa per oferir als nostres clients solucions integrals per a la gestió del dia a dia

Click & Come neix amb la idea d’oferir respostes a les necessitats d’empreses dedicades a la prestació de serveis amb un denominador comú: el requeriment d’una reserva d’espai i/o temps per part dels usuaris, el que implica necessitats de gestió del temps, agendes, reserves, cobraments, accessos, etc. pels nostres clients.