assassoria moozaic

assassoria moozaic

Aquest any estem arrencant una assessoria tecnològica que te com a finalitat  la digitalització dels serveis. Apart del desenvolupament d’aplicacions de gestió per diferents serveis, incidirem en la manera de treballar, ja que volem agilitzar i automatitzar molts processos que son rutinaris. Tot això amb eines totalment online.

Tenim molt clar que les aplicacions s’han de fer amb gent del sector al que va dirigida l’eina, per això fem involucrar-vos en el desenvolupament de les aplicacions, amb això i sumem les nostres aportacions, que acostumen a donar un resultat que agrada a tothom.

Ara estem desenvolupant diferents aplicacions per diferents sectors, en tots ells hi ha sinèrgides comunes que nosaltres combinem, donant un resultats moltes vegades sorprenents!

Bé, anirem informant de com va l’evolució i els projectes que es van acabant…