Digitalització dels serveis

Digitalització dels serveis

temps igual a diners

Aquest apartat està molt lligat al d’innovar, hi ha tasques amb les empreses de serveis que són necessàries poder-les digitalitzar, o dit d’una altra manera … Modernitzar.

Per explicar aquesta situació explicaré el canvi que jo mateix vaig viure:

Fa molts anys que estava al sector dels serveis, concretament instal·lacions elèctriques i manteniments. Tenia com molts companys, greus problemes amb el control de material col·locat, hores treballades i altres. Sovint la nostra feina és sotmesa a canvis molt ràpids i a molts clients al dia sense tenir en compte la quantitat d’operaris que podem tenir, en aquells temps les feines les anotaven amb pissarres, agendes i altres suports, el material col·locat i hores normalment s’apuntaven amb una llibreta i al final del dia les apuntàvem a la fixa del client, amb una altra llibreta, que aquesta la passava a net o l’entrava al programa de facturació la secretaria.

Estic escrivint això i ja m’estic posant nerviós… si parem atenció, podem veure que tantes notes i a deshores de les feines i que algú altre ho passi a facturació, no tardarem a adonar-nos que aquesta feina que és molta, pot esdevenir una pèrdua de diners important! ja sigui per errors en deixar d’apuntar material col·locat, o bé per no anotar amb exactitud les hores.

Jo en aquells moments ja vaig muntar-me un programa de facturació on-line, quan estava a casa el client ja anotava el material amb albarans, i les hores… en fer-ho a casa del client resulta que estava cobrant l’estona d’apuntar-ho tot, quan abans perdia entre 15′ i 30′ per anotar totes les feines i fer memòria de què no  deixava res al tinter.

Només amb aquest canvi la rendibilitat de l’empresa ja va millorar substancialment… 😉
ara imagineu-vos la resta de canvis que vaig fer….. 😉

Això és un altre capítol……

Llista de serveis

en quant a mi, em considero una persona extravertida i plena d’energia, sóc emprenedor i m’agrada que la gent tingui iniciatives. miro de dedicar la meva energia als meus projectes, i en la mesura que puc intento involucrar-me en trobar sortides a projectes aliens.