astecnològic

Assessoria/consultoria tecnològica, per a les petites i mitjanes empreses.
La  finalitat és desenvolupar eines de gestió per millorar i agilitzar les tasques del dia a dia, aquestes eines sempre seran en format online.

A dia d’avui ja tenim diverses aplicacions que donen suport a diferents sectors.

Lidero la creació d’aplicacions a mida i especifiques per cada sector.. Contacteu amb nosaltres per més informació.

Innovació al servei.

Moltes empreses de serveis no cerquen en l’innovació , o bé per desconeixement o bé per inèrcies de treball que no els deixen veure més enllà, i en les quals ja es troben amb una situació de confort, que moltes vegades és una sensació equivocada mes de rutina que de confort.

La meva experiència em diu que els canvis en la gestió i aprofitant les noves tecnologies ens aporten millors resultats. Bàsicament del que es tracta o el que busquem totes les empreses és millorar la rendibilitat d’aquesta. Puc ajudar a fer-ho possible, com?
al costat nostre tenim moltes eines de treball , molt sovint gratuïtes que s’han fet amb aquesta fita, i tot dependrà del tipus de feines i de la voluntat de gestionar el canvi. Avui en dia fer una eina a mida de la gestió és possible, el món online ens ha obert fronteres que abans no podíem traspassar .

la paraula innovar que moltes vegades esta mal associada a la d’inventar … és una paraula que s’ajusta als canvis que estem vivint, si feu una mirada al funcionament del dia a dia del vostre negoci podreu observar que moltes feines es fan per inèrcia i rutina, on mai ningú ha entrat a discutir si el que s’està fent es pot fer millor o més ràpid. Innovar en aquesta situació és senzill i necessari.

bé podem parlar-ne amb vosaltres al davant, si ho creieu oportú.

Llista de serveis