Inverteix i sedueix el teu client

Inverteix i sedueix el teu client

joParlo d’empresa de serveis.

Podríem començar amb ‘ Les empreses per generar resultats necessiten disposar d’actius. Actius circulants i fixos. ‘

Però jo no us parlaré de tecnicismes sinó d’obvietats, les empreses per poder generar més rendibilitats han d’invertir. La inversió pot ser de moltes maneres, no necessàriament ha de ser un símil de ‘ Costos ‘ sinó que pot ser de ‘ Temps ‘.

Crec que una empresa ha de saber seduir els seus clients, ‘ Seducció Empresarial ‘ el client d’avui, és un client altament informat. Té tota la informació de producte, preus, prestacions, etc, etc. Ara s’ha de donar un valor als serveis o productes que tenim. El client vol veure que vius pel que fas. Aquest nou client, valorarà més, el saber que el servei que oferiràs serà exclusiu, que no pas si el producte és més car o és més econòmic.
Com ho fem?

• Detectar les necessitats del mercat, o millor dit, el valor que podem aportar als nostres clients
  • Estudiar els recursos humans interns per poder realitzar aquesta tasca.
  • Realitzar un pla de màrqueting i/o estratègia comercialÜberlegen, analysieren, nachdenken
    • producte/servei i el valor afegit d’aquest
    • a quin públic va dirigit
    • pressupost