Presentació piulapp

Presentació piulapp

Creem una nova aplicació gratuïta de comunicació per acostar les famílies a les institucions

Piulapp neix d’un estudi fet en l’àmbit educatiu a Osona però és vàlida per servir en altres sectors

Piulapp és la nova aplicació gratuÏta creada per l’empresa MooZaic com a solució als problemes de comunicació entre les famílies i les institucions o comunitats, entre les quals destaca l’escola o universitat. Aquesta novetat permetrà concentrar en una sola eina, tots els contactes i relacions de comunicació amb els entorns amb els quals s’acostumen a relacionar les famílies.

Després de realitzar un estudi en l’àmbit educatiu a una població de la comarca d’Osona, MooZaic va determinar que “aquesta és la millor manera de solucionar els problemes de comunicació que vam detectar”, en paraules d’un dels creadors, Albert Soldevila. L’aplicació Piulapp és una aposta per resoldre la gran quantitat de canals d’informació existents (WhatsApp, correu electrònic, notes o cartes en paper o d’altres notificacions internes, en el cas de l’escola), així com la massificació d’alguns d’aquests, massa afectats pel soroll que reben.

El funcionament és molt senzill, ja que l’aplicació és eminentment pràctica. A través d’un usuari que no cal que s’identifiqui per accedir a cada un dels canals, la família pot consultar les notificacions precises i seleccionades de l’àmbit que li interessi en el moment de la consulta, sense comentaris superflus o innecessaris. Des de MooZaic també s’han tingut en compte els estàndards de seguretat requerits des de la Generalitat per complir amb la normativa de comunicació amb famílies, i tenint en compte canals privats per mantenir la confidencialitat en aquelles comunicacions que només son per a sectors concrets.

D’aquesta manera, no cal que cada comunitat o institució disposi de la seva eina de  comunicació, sinó que totes es concentren en una nova aplicació més eficaç. Des de  MooZaic es vol cedir l’eina de manera gratuïta a tota la comunitat educativa: escoles, Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA), universitat o d’altres, “amb ple coneixement de les seves necessitats”. Tot i això, l’aplicació també està oberta a concentrar d’altres canals d’informació, per donar una millor cobertura als usuaris. Des d’entitats socials o culturals, clubs esportius, empreses i, també, ajuntaments, ja que “necessitem acostar el ciutadà al poble o al municipi”, explica Albert Soldevila. En un espai curt de temps, es durà a  terme una prova pilot a més de 50 comunitats entre diferents sectors, AMPA’s, Escoles, Entitats culturals,Entitatats esportives i altres,  per això és fa una crida a totes aquelles AMPA’s, Escoles, agrupacions, clubs i col·lectius el dia 19 de Gener a l’edifici VIT al recinte firal el Sucre ‘ Carrer de la llotge s/n ‘ a les 18 hores. A tots els assistens se’ls facilitarà l’aplicació totalment gratuïta.

Per a més informació:

Correu electrònic: albert@asb.cat

Telèfon: 659.45.39.95

cristina navarro

gener 8, 2017at 9:00 pm

Hola funciona per a windowsphone?

gener 8, 2017at 9:03 pm

hola Cristina.
    No no funciona amb Windows phone. en principi no trigarem massa en treure la verció WPhone. però ara per ara no funciona per aquesta plataforma.

Albert

Sole yebra

març 14, 2017at 5:33 pm

Bona tarda, des de la escola bressol ens fan descarregar aquesta aplicació però un cop descarregada no hi veig res no puc cercar cap servei. Em podrieu ajudar a que es degut?
Molt amable

març 17, 2017at 4:09 pm

Hola.
    un cop descarregues l’APP, has d’acceptar la utilització de les dades i el GPS.
    Tot seguit has de clicar sobre el signe mes, a dalt a la dreta.
    després et surt per defecta els canals que hi ha a 15 KM.. pots ampliar.

i seleccionar aquell que desitgis, en tot cas estic segur que hi ha altres pares que ho han fet i et poden ajudar.

Moltes gràcies

Merce

març 25, 2017at 2:25 pm

Hola . Aquesta aplicacio es pot gestionar des d l ordinador o sha d fer des dun dispositiu mobil? Com es pot crear un canal pel nostrr centre educatiu? Estariem interessats en l escola i en l ampa. Per rebre mes informacio sobre l aplicacio?

març 26, 2017at 10:52 am

Hola Mercé

Si és gestiona des de l’Ordinador… ara et passaré un correu amb la informació pertinent.

Gràcies per contactar.

Pots fer-ho des de http://piulapp.com