presentació

L’Albert Soldevila i Boixader, nascut al 73 a la vila de Torelló província de Barcelona. Sóc una persona casada i amb un fill i una filla, que m’omplen d’alegria.

Albert Soldevila

Quant al mi professional, em considero una persona extrovertida i plena d’energia. Sóc emprenedor i       m’agrada que la gent tingui iniciatives. Miro de dedicar la meva energia a la meva família i als meus projectes, i en la mesura que puc intento involucrar-me en trobar sortides a projectes aliens. m’agrada treballar amb equip!

Si parlem de competències, diria que les més fortes en mi són:

• Orientació a l’assoliment
  • Lideratge
  • Treball en equip i cooperació
  • Flexibilitat i gestió del canviidea
  • Empatia

Què faig?

La meva experiència laboral m’ha dut a assessorar a empreses , l’assessorament que ofereixo és acostar les eines que ens ofereix internet a la feina del dia a dia, aconseguint agilitzar moltes tasques que ens acabaran donaran més rendibilitat.

També realitzem eines de gestió especifiques que aporten solucions i valor al empresari.

Alguns projectes.

Com puc ajudar-te?

Donar-te assessorament digital és un servei que’l podríem definir  com “a mida” en funció de les vostres necessitats específiques, concret i adaptat a les característiques de cada client.

Llista de serveis